Saturday, September 5, 2009

Selamat Datang Alumni SMK Bera Bandar 32

Penubuhan Kelab Alumni Smk Bera.

Pada 19 Jun 2009, mesyuarat kali pertama Kelab Alumni Smk Bera Bandar 32 telah diadakan bertempat di bilik gerakan Smk Bera dan beberapa AJK telah dilantik. Di dalam mesyuarat tersebut yang dihadiri oleh bekas-bekas pelajar Smk Bera Bandar 32, telah dinyatakan matlamat, objektif dan rasional menubuhkan Kelab Alumni Smk Bera..

Antara matlamat dan objektif penubuhan kelab ialah :
*Mengumpulkan semula bekas-bekas pelajar yang pernah menuntut di Smk Bera disamping mengeratkan silaturahim dan menjalinkan kembali ukhuwah persahabatan yang telah lama terputus hubungan.
*Membantu adik-adik yang sedang menuntut ilmu di Smk Bera sedaya yang boleh untuk melahirkan pelajar yang seimbang dan menyeluruh dalam semua aspek rohani, jasmani, emosi dan intelek.
*Mengumpul dana untuk mengadakan program-program motivasi atau program lain yang difikirkan perlu untuk membantu adik-adik pelajar.

Semua bekas-bekas pelajar yang pernah menuntut ilmu di SMK Bera dialu-alukan menyertai kelab ini. Tidak mengira pangkat, darjat, pekerjaan atau umur.Semua boleh menyertai kelab.

'Join da club'


2 comments: